גוש הימין מתפרק: בליכוד תקפו את בנט לאחר השיחה עם נתניהו: "כיסאולוגיה"

    איתי גדסי No Comments on גוש הימין מתפרק: בליכוד תקפו את בנט לאחר השיחה עם נתניהו: "כיסאולוגיה"

    ראש הממשלה ושר הביטחון שוחחו על כניסה לקואליציה, אך השיחה הסתיימה ללא תוצאות. בליכוד תקפו את בנט "מה שחשוב לו זו כיסאולוגיה ולא אידיאולוגיה". בנט אמר לאחר השיחה, "הכל בידי נתניהו". בליכוד טוענים כי הוצע לבנט תיק כלכלי בכיר – בימינה מכחישים

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu seen with Minister of Education Naftali Bennett during a plenum session in the Israeli parliament on March 12, 2018. Photo by Miriam Alster/FLASH90 *** Local Caption *** ???? ????? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ??? צילום: פלאש90
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר ימינה שוחחו לקראת הקמת ממשלת נתניהו החמישית. רה"מ נתניהו והשר בנט שוחחו בטלפון, לאחר שלשכת נתניהו לא נאותה לקבוע את הפגישה בין השניים.
    בשיחה אמר ראש הממשלה כי הצעת הליכוד לא השתנתה ולא תשתנה.

    ההצעה היא תיק ירושלים, סגן שר עם אחריות לשירות הלאומי והתיישבות, חצי יו"ר ועדת קליטה ושר נוסף. השיחה הסתיימה ללא תוצאות. פני ימינה לאופוזיציה ובכך מגיע אל סופו בלוק הימין.

    מראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה נתניהו עשה כעת ניסיון אחרון להכניס את ימינה לממשלה, לפני הנחת ההסכמים הקואליציוניים הלילה".

    ההצעה לבנט: "ראש הממשלה הציע לבנט הצעה משופרת – חינוך או תיק כלכלי בכיר לבחירתו, בנוסף לתיק ירושלים והחטיבה להתיישבות, השירות הלאומי והמורשת".

    בליכוד תקפו את בנט, "לצערנו בנט דחה את ההצעה בשל המאבק הפנימי בתוך ימינה על חלוקת התיקים ומכיוון שמה שחשוב לו זו כיסאולוגיה ולא אידיאולוגיה".

    שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, כתב לאחר השיחה: "ההחלטה בידי נתניהו. כפי שאמרתי מתחילת הדרך. אנחנו מעוניינים להיכנס לממשלה, רק אם תהיה לנו השפעה. השפעה נגזרת לחלוטין מתחומי אחריות".

    בנט הבהיר: "אם ראש הממשלה רוצה אותנו בעמדות השפעה, נשמח להיכנס. אם ראש הממשלה רוצה אותנו שוליים, חלשים ונטולי השפעה, נעדיף לצאת לאופוזיציה".

    גורם בימינה הבהיר לאחר השיחה כי "המילים תיק כלכלי בכיר לא נאמרו בשיחה, גם תיק החינוך לא. נתניהו אמר ״תיק נוסף״ מבלי לפרט איזה. המשמעות: הקטנת ההצעה המקורית".

     



    0 תגובות